Nastavení linek
Ústředna používá rozdělění linek do číslovacích plánů, kterých může být neomezený počet. Pokud sdílí ústřednu několik společností, tak je možné nadefinovat stejné vnitřní číslovaní pro všechny firmy. V tom případě stačí vytvořit nový číslovací plán a každá firma může používat stejné interní čísla - např. linky od 100 do 110. V rámci číslovacího plánu si pak v společnosti budou moci volat pomocí zkrácených interních čísel.
Vytvoření číslovacího plánu
Pokud ješte nemáme číslovací plán, tak si ho vytvoříme v hlavní nabídce Linky. V tomto číselném plánu si pak vytvoříme telefonní linky.
Klikneme na tlačítko Přidat a zvolíme vhodný název číslovacího plánu. Pokud se jedná o sdílenou ústřednu, kterou využívá více společností, tak se typicky nastavuje jméno společnosti.
Vytvoření linky
Linka se skládá ze dvou částí. Ze samotné linky a linkového SIP kanálu. Nejprve si vytvoříme samotnou linku kliknutím na náš číslovací plán a pak na tlačítko Nový záznam v záložce Linky.
Zpátky