Skip to main content

VoIPSUN CLOUD PBX

Cloud PBX je virtuální hostovaná VoIP ústředna, která vás zbaví starostí s údržbou fyzické ústředny.

Již nikdy se vám nestane, že by vaše ústředna nefungovala několik hodin, nebo dnů jako v případě nefunkční fyzické ústředny. Námi nabízená virtuální ústředna je provozována v profesionálním datacentru s maximální redundancí TIER IV.

CENÍK

CLOUD PBX 5
850 KČ /měsíčně
  • 1,028.50 Kč s DPH
  • 5 simultánních odchozích hovorů
  • +2,000 Kč (2,420 Kč s DPH) aktivace
CLOUD PBX 10
1,250  KČ /měsíčně
  • 1,512.50 Kč s DPH
  • 10 simultanních odchozích hovorů
  • +2,000 Kč (2,420 Kč s DPH) aktivace
CLOUD PBX 30
2,190  KČ /měsíčně
  • 2,649.90 Kč s DPH
  • 30 simultanních odchozích hovorů
  • +2,000 Kč (2,420 Kč s DPH) aktivace

Omezení simultánních hovorů se vztahuje pouze na odchozí hovory z ústředny k poskytovateli hlasových služeb. Počet příchozich a interních hovorů není omezen a je limitován pouze výkonem použitého hardware.

V ceně ústředny je přístup k aktualizaci softwarových částí ústředny (bezpečnostní aktualizace, nové verze s novými vlastnostmi).

qa Odpovědi na často kladené dotazy >>

demo web cz

Hlavní funkce telefonní ústředny:

podpora SIP (Session Initiation Protocol) protokolu
podpora TLS šifrování signalizace
podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu
možnost rozšíření o ISDN2, ISDN30 portů
neomezený počet připojených SIP telefonů a SIP trunků (omezeno pouze výkonem použitého HW)
seznam všech hovorů (CDR)
tarifikace hovorů (billing) s rozlišením špičky / mimošpičky a definicí svátků
podpora vnitřních číslovacích plánů
inteligentní příchozí a odchozí směrování
směrování na základě časových pravidel
komplexní přepisy čísel
vlastní směrovací skripty
denní / noční režim
kalendář (iCAL, CalDAV, MS Exchange 2003, MS Exchange 2007/2010)
podpora záložních poskytovatelů hlasových služeb
IVR - Interaktivní hlasová nabídka
hudba na pozadí
vlastní zvukové soubory
české hlášky
přepojování hovoru s konzultací, nebo bez konzultace
provolba DISA
zpětné volání CALLBACK
parkování hovorů
přesměrování - okamžité, nedostupný, nezvedá, obsazeno nebo na základě kalendáře
mobility extension
konferenční místnosti
hlasové schránky
záznam hovorů
API rozhrani pro integraci do CRM systémů
vzdálené vyzvednutí linky
skupiny linek
multilinky
callcentrum (čekací fronty příchozích hovorů)
CID lookup (zobrazení jména volajícího na základe záznamů v databázi)
telefonní seznam s funkcí click2dial
denní a měsíční limity hovorného
vícejazyčné administrační web rozhraní s možností jednoduchého překladu do dalších jazyků
vícejazyčné uživatelské rozhraní
automatické konfigurace telefonů (TFTP, FTP, HTTP provisioning)
virtualní FAX2MAIL
SIP diagnostika
stav systému
OpenVPN klient
firewall
NTP server (časový server)
DHCP server
SSH přístup s root oprávněním

Galerie: