Omezujete licenčně počet vnitřních linek?
- Ne, můžete si vytvořit libovolný počet vnitřních linek. Jediným omezením je výkon použitého hardware.
Licenčně je omezen maximální počet simultánních hovorů. Co to znamená?
- Omezujeme pouze odchozí hovory vedené z ústředny k vašemu poskytovateli hlasových služeb. Příchozí a interní hovory v rámci ústředny neomezujeme.
Jaký typ zařízení můžu k ústředně připojit?
- Libovolný telefon, převodník (analogový, ISDN2, ISDN30), GSM bránu nebo vrátného (ovládání vstupních dveří) podporující SIP protokol. V případě nejasností nás klidně kontaktujte. Rádi vám poradíme a pomůžeme s výběrem vhodného zařízení.
Můžete doprogramovat novou funkci do ústředny na základě mého požadavku?
- Ano, můžeme. Kompletní vývoj ústředny probíhá v našem týmu. Díky tomu můžeme pružně reagovat na potřeby klienta.
Funguje ústředna při výpadku elektrického proudu?
- Pokud ji vybavíte založním UPS zdrojem, tak ano. Je však nutné zálohovat i napájení telefonů a mít funkční datové připojení.
Mám pár analogových telefonů z předchozí ústředny. Můžu je použit?
- Ano, analogové telefony se připojují k VoIP ústředně pomocí analogového FXS převodníku. Digitální telefony, které jste měli připojené k původní ústředně, není bohužel možné použit. Je to z důvodu požití proprietárních protokolů jednotlivých výrobců ústředen.
Naše společnost má více poboček. Musím do každé koupit ústřednu?
- Nikoliv, postačí vám jenom jedna. Telefony z poboček přihlásíte na vaši centrální ústřednu. Komunikaci můžete šifrovat, nebo použit VPN tunel. S technickými návrhy či samotnou realizací Vám pomůžeme.