Fronty
Fronta je vlastně zásobník příchozích hovorů. Volající čekají ve frontě na vyřízení hovoru členem callcentra.
Obsah
Vytvoření, úprava a zrušení fronty
Novou frontu callcentra vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete frontu zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou frontu callcentra.
Vlastnosti fronty
- Jméno - pojmenování číslovacího plánu.
- Aktivovat rozlišení interního hovoru? - volba přidá u interních hovorů do signalizační SIP zprávy informaci (SIP hlavičku) o typu vyzvánění. Funkce musí být podporována také cílovým VoIP zařízením.
- SIP hlavička - informace, která se předá u interních hovorů.
- Popis - informativní text.
Seznam linek
Seznam linek vyvoláte po rozbalení číslovacího plánu rychlým dvojklikem nebo kliknutím na symbol + před názvem číslovacího plánu.
Vytvoření, úprava a zrušení linky
Novou linku vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v nástrojové liště pod záložkou Linky. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete linku zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou linku.
Vlastnosti linky
sdadas
Zpátky