← Fronty Z následujícího důvodu nemáte oprávnění upravit tuto stránku: Požadovanou činnost smějí provádět jen uživatelé ve skupině Uživatelé. Můžete si prohlédnout a zkopírovat zdrojový kód této stránky: <span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Fronty</span> Fronta je vlastně zásobník příchozích hovorů. Volající čekají ve frontě na vyřízení hovoru členem callcentra. [[Image:Callcentrum_queues_01.png|Fronty]] ==Vytvoření, úprava a zrušení fronty== Novou frontu callcentra vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete frontu zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou frontu callcentra. [[Image:Callcentrum_queues_02.png|Nabídka]] ===Vlastnosti fronty=== [[Image:Callcentrum_queues_03.png|Vlastnosti fronty]] *'''Jméno''' - pojmenování číslovacího plánu. *'''Aktivovat rozlišení interního hovoru?''' - volba přidá u interních hovorů do signalizační SIP zprávy informaci (SIP hlavičku) o typu vyzvánění. Funkce musí být podporována také cílovým VoIP zařízením. *'''SIP hlavička''' - informace, která se předá u interních hovorů. *'''Popis''' - informativní text. ==Seznam linek== Seznam linek vyvoláte po rozbalení číslovacího plánu rychlým dvojklikem nebo kliknutím na symbol '''+''' před názvem číslovacího plánu. ===Vytvoření, úprava a zrušení linky=== Novou linku vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v nástrojové liště pod záložkou Linky. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete linku zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou linku. ===Vlastnosti linky=== sdadas Návrat na stránku „Fronty“. Zpátky