Nastavení vstupního směrování
Ve vstupním směrování se obsluhují všechny příchozí hovory ze SIP nebo DAHDI trunků, které jsou přiřazeny ve vstupních směrováních. Dále se mohou dle těchto pravidel řídit i hovory uskutečnené z poboček ústředny. Postačí, aby mělo telefonní číslo příznak, že je globální. Díky tomu se ústředna nejprve počas odchozího hovoru z linky podívá do všech vstupních směrování a vyhledá volané číslo. Pokud ho nalezne, tak se hovor řídí aplikacemi, které jsou nastaveny v pravidlách volaného čísla.
Vytvoření SIP trunku
Vytvoříme si SIP trunk.
Vytvoření vstupního směrování
Následně si vytvoříme vstupní směrování, do kterého přiřadíme nový SIP trunk.
Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na + vedle názvu směrování. A následně na záložku SIP kanály.
Klikneme na tlačítko Nový záznam a pak na Přiřadit SIP kanál.
V seznamu vybereme náš volný SIP kanál.
Tímto jsme vytvořili nový SIP trunk a přiřadili ho do vstupního směrování. Aby bylo možné přijímat hovory, je nutné nastavit ještě pravidla vo vstupním směrování. Pokud budete chtít směrovat hovory do SIP trunku, pak je nutné nastavit pravidla ve Výstupním směrování.
Vytvoření a přiřazení číslovacího plánu
V hlavní nabídce Linky si vytvoříme nový číselný plán. V tomto číselném plánu si pak vytvoříme telefonní linky. V rámci jednoho plánu si můžou linky volat zkrácenou volbou, tzv. interními číslami. Ústředna podporuje neomezený počet číslovacích plánů, které můžou používat stejné interní čísla.
Zpátky