Nastavení linky
Nastavení přesměrování linky a její vlastností.
Základní nastavení
- Mobility extensions
- Aktivní - aktivuje funkci mobility extensions. Společne s linkou bude vyzvánět i nastavené telefonní číslo.
- Telefonní číslo - telefonní číslo, pro mobility extensions.
- Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
- Nepodmíněné přesměrování - okamžité přesměrování.
- Vypnuto - okamžité přesměrování je vypnuto.
- Obsazovací tón - okamžité přehrání obsazovacího tónu.
- Hlasová schránka - okamžité přesměrování do přiřazené odkazové hlasové schránky.
- Přesměrovat na číslo - okamžité přesměrování na libovolnou vnitřní linku nebo na vnější telefonní číslo.
- Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
- Podmíněné přesměrování - přesměrování v případě obsazení linky.
- Signalizace - způsob indikace obsazení.
- Out of band - kauza 17 (obsazeno - BUSY).
- Inband signal - signalizování obsazení linky v hovorovém pásmu tónem.
- Inband voice - signalizování obsazení linky v hovorovém pásmu hláškou.
- Čekat až bude volný - ústředna vyzvedne hovor, pak přehraje hlásku volaný účastník právě hovoří a v intervalech 10 vteřin znovu zkouší dostupnost linky.
- Hlasová schránka - hovor je přesměrován do přiřazené odkazové hlasové schránky.
- Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
- Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
- Signalizace - způsob indikace obsazení.
- Nezvedá nebo je nedostupný - přesměrování pokud účastník na lince nezvedá příchozí hovor, nebo má nedostupný telefon (porucha, vypnutý telefon...).
- Signalizace - způsob indikace nedostupnosti.
- nezvedá - v případě, že volaný na lince hovor nevyzvedne do doby nastavené v Délce zvonění.
- Out of band - kauza 19 (nezvedá - NO ANSWER FROM USER).
- Inband signal - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu tónem.
- Inband voice - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu hláškou.
- nedostupný'' - v případě, že je volaná linka nedostupná (porucha, vypnutý telefon ...).
- Out of band - kauza 19 (nezvedá - NO ANSWER FROM USER).
- Inband signal - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu tónem.
- Inband voice - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu hláškou.
- Hlasová schránka - hovor je přesměrován do přiřazené odkazové hlasové schránky.
- Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
- Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
- Přesměrovat příchozí hovor z vnitrní linky - přesměrování je uplatněno i hovorů, které jsou inicializovány v ústředně z ostatních pobočkových linek.
- Přesměrování na základě kalendáře - přesměrování na základě přiřazeného kalendáře.
- Kalendář - přiřazení kalendáře k lince.
- Vypnuto - přesměrování je vypnuto.
- Obsazovací tón - signalizace obsazovacím tónem.
- Hlasová schránka - přesměrování do přiřazené odkazové hlasové schránky.
- Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
- Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
Rozšířené nastavení
- Délka zvonění - doba výzvánění linky ve vteřinách, po jejímž uplynutí je linka považována za nedostupnou. Pak se hovor může zpracovat v Přesměrování v sekci Nezvedá nebo je nedostupný.
- Typ zvonění - změna standardního tónu, který oznamuje volajícímu vyzvánění.
- Standardní - generování bežného vyzváněcího tónu.
- Hudba - ústředna nejprve hovor volajícímu vyzvedne a poté ihned přehrává hudbu.
- Vynucené - okamžité generování vyzváněcího tónu, kde se nečeká na informaci od telefonu, zda je vůbec volný nebo obsazený.
- Hláška před přepojením - výběr hlášky, která se přehraje protější straně před přepojením.
Zpátky