Verze z 23. 2. 2015, 11:43; Marian (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Stav systému


Přehled vytížení procesoru ústředny, stav kapacity diskového úložiště, síťové statistiky, celková zátěž ústředny, atd.


Stav systému


  • SIP uživatel - autorizační SIP jméno kanálu.
  • Host - IP adresa vzdáleného SIP zařízení.
  • Port - komunikační zdrojový signalizační port.
  • Stav - vyjadřuje stav ve smyslu doby odezvy a dostupnosti (viz. následující):
    • Unmonitored - klient není monitorován.
    • OK (30ms) - klient odpovídá s uvedenou hodnotou.
    • LAGGED (2800ms) - klient odpovídá s odezvou která převyšuje nastavenou hodnotu v parametru Qualify, který je nastaven ve vlastnostech kanálu.
    • UNKNOWN - klient neodpovídá nebo není přihlášen.
  • User agent - klient zasílá při registraci např. identifikaci použitého HW a SW nebo jiné hodnoty.
  • Reg. kontakt - SIP URI vygenerované klientem při registraci.
  • Stav registrace - zde se zobrazí stav registrace v případě, že SIP trunk registrujete např. k VoIP operátorovi.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz