Verze z 10. 2. 2015, 18:06; Marian (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Hlasové schránky


Elektronická hlasová odkazová schránka. Nahrané vzkazy můžou být zaslány na emailovou adresu, nebo jsou k dispozici přes hlasovou nabídku ústředny.


Nastavení


  • Jméno odesílatele - jméno odesílatele emailové zprávy. Např. Ústředna.
  • Adresa odesílatele - emailová adresa odesílatele emailové zprávy.
  • Maximální počet zpráv - maximální počet zpřáv ve hlasové schránce.
  • Max. délka zprávy - maximální délka nahraného vzkazu.
  • Min. délka zprávy - minimální délka nahraného vzkazu.
  • Max. délka osobní uvítací zprávy - maximální délka nahrané osobní uvítací zprávy.
  • Délka pauzy - maximální délka ticha. Pokud ústředna nezjistí žádnou hlasovou aktivitu, ukončí nahrávání vzkazu.
  • Citlivost ticha - detekce ticha.
  • Šablona emailu - šablona odesílaného emailu.
  • Předmět emailu - předmět odesílaného emailu.
    • Proměnné pro šablonu a předmět emailu
    • ${VM_NAME} - jméno odkazové schránky.
    • ${VM_DUR} - délka nahraného vzkazu.
    • ${VM_MSGNUM} - číslo nahraného vzkazu.
    • ${VM_MAILBOX} - číslo odkazové schránky.
    • ${VM_CALLERID} - číslo volajícího.
    • ${VM_CIDNUM} - číslo volajícího.
    • ${VM_CIDNAME} - jméno volajícího.
    • ${VM_DATE} - čas a datum přijetí zprávy.
  • Formát času a datumu - formát času a datumu.
    • Proměnné pro formát času a datumu - čas a datum přijetí zprávy.
    • A nebo a - den v týdny (pondělí, uterý...).
    • B, b nebo h - název měsíce (lede, únor...).
    • d nebo e - číselné vyjádření dne v měsíci (prvního, druhého...).
    • Y - rok.
    • I nebo l - hodiny (12 hodinový formát)
    • H nebo K - hodiny (24 hodinový formát)
    • M nebo N - minuty.
    • P nebo p - AM nebo PM.
    • Q - dnes, včera ...
    • R - 24 hodinový čas s minutami.
  • Zóna - definice časové zóny.


Odkazové schránky

Definice hlasových odkazových schránek. Tyto schránky je možné přiřadit k telefonní lince, nebo do nich nasměrovat hovor pomocí aplikace ve vstupním směrování.


Seznam schránek


Vytvoření, úprava a zrušení schránky

Novou schránku vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete schránku zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou schránku.


Nabídka


Vlastnosti schránky

Vlastnosti


  • Název - pojmenování hlasové schránky.
  • Hlasová schránka - číselný identifikátor schránky.
  • PIN - ochranný PIN kód pro zabezpečení proti neautorizovanému výběru hlasové schránky neoprávněnou osobou.
  • Emailová adresa - emailová adresa, na kterou se odesílají zprávy se zanechanými vzkazy.
  • Příloha k emailu - je-li tato volba zapnuta a je zadána emailová adresa, připojí se ke zprávě i zvuková nahrávka.
  • Vymazat po odeslání - po odeslání emailu se vzkaz na ústředně vymaže.
  • Telefonní číslo - příme telefonní číslo do hlasové schránky. Hlasová schránka přehraje hlásku nedostupnosti.
  • Poznámka - informativní text.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz