Agenti

Agenti fungují jako dynamický členové front callcentra. Přihlašují a odhlašují se pomocou kódů, nastavených ve vertikálních kódech ústředny. Každý agent musí být přiřazen do fronty callcentra. V opačném případě, nedojde ke korektnímu přihlášení agenta do fronty.


Agenti


Vytvoření, úprava a zrušení agenta callcentra

Nového agenta vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete agenta callcentra zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraného agenta.


Nabídka


Vlastnosti agenta

Vlastnosti agenta


  • Název - pojmenování agenta.
  • Číslo agenta - přihlašovací číslo agenta.
  • PIN - přihlašovací PIN kód agenta.
  • Automatické odhlášení - pokud agent po tuto dobu nepřijme hovor, je automaticky odhlášen. Pokud je hodnota nula, automatické odhlášení je vypnuto.
  • Potvrdit před spojením - nastavuje volbu potvrzení přijetí hovoru křížkem.
  • Wrap uptime - délka pauzy v milisekundách mezi ukončením hovoru a dalším spojením.
  • Upravit CDR - zdrojový kanál je v CDR změnen na číslo agenta.
  • Poznámka - informativní text.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz