Popis
VoIPsun PBX je moderní VoIP pobočková ústředna, u které jsme při vývoji vycházeli z našich dlouholetých zkušeností a zkušeností našich zákazníků. Rozhodli jsme se naše zákazníky nijako neomezovat a proto je namí nabízena ústředna již v základu vybavena všemi funkcemi a její nabízené varianty se liší pouze výkonem použitého hardware. VoIP ústředna Vám díky použité technologii šetří náklady na infrastrukturu, u které si již vystačíte s klasickou počítačovou ethernetovou sítí. Nemusíte budovat další a další telefonní rozvody a platit měsíční poplatky za fyzické připojeni ústředny k síti operátora (např. ISDN2, HTS ...).
Ústřednu nabízíme i jako samostatný programový balík, který si nainstalujete na svůj server/počítač a zakoupíte si jenom licenci. V případě zájmu Vám můžeme ústřednu nainstalovat na Váš hardware profesionálně my.
Funkce ústředny:
- podpora SIP (Session Initiation Protocol) protokolu
- podpora TLS šifrování signalizace
- podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu
- možnost rozšíření o ISDN2, ISDN30 portů
- neomezený počet připojených SIP telefonů a SIP trunků (omezeno pouze výkonem použitého HW)
- seznam všech hovorů (CDR)
- tarifikace hovorů (billing) s rozlišením špičky / mimošpičky a definicí svátků
- podpora vnitřních číslovacích plánů
- inteligentní příchozí a odchozí směrování
- směrování na základě časových pravidel
- komplexní přepisy čísel
- vlastní směrovací skripty
- denní / noční režim
- kalendář (iCAL, CalDAV, MS Exchange 2003, MS Exchange 2007/2010)
- podpora záložních poskytovatelů hlasových služeb
- IVR - Interaktivní hlasová nabídka
- hudba na pozadí
- vlastní zvukové soubory
- české hlášky
- přepojování hovoru s konzultací, nebo bez konzultace
- provolba DISA
- zpětné volání CALLBACK
- parkování hovorů
- přesměrování - okamžité, nedostupný, nezvedá, obsazeno nebo na základě kalendáře
- mobility extension
- konferenční místnosti
- hlasové schránky
- záznam hovorů
- API rozhrani pro integraci do CRM systémů
- vzdálené vyzvednutí linky
- skupiny linek
- multilinky
- callcentrum (čekací fronty příchozích hovorů)
- CID lookup (zobrazení jména volajícího na základe záznamů v databázi)
- telefonní seznam s funkcí click2dial
- denní a měsíční limity hovorného
- vícejazyčné administrační web rozhraní s možností jednoduchého překladu do dalších jazyků
- vícejazyčné uživatelské rozhraní
- automatické konfigurace telefonů (TFTP, FTP, HTTP provisioning)
- virtualní FAX2MAIL
- SIP diagnostika
- Stav systému - grafy
- OpenVPN klient
- firewall
- NTP server
- DHCP server
- SSH přístup s root oprávněním
Zpátky