Řádka 24: | Řádka 24: | ||
[[Image:Pbx_vzor_015.png|800px|Nová linka]] | [[Image:Pbx_vzor_015.png|800px|Nová linka]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==Linkový kanál== | ||
+ | |||
+ | Nové lince musíme vytvořit nový linkový SIP kanál. Údaje z linkového SIP kanálu se pak zadávají do VoIP zařízení (telefony, brány...), | ||
[[Image:Pbx_vzor_016.png|800px|Nová linka]] | [[Image:Pbx_vzor_016.png|800px|Nová linka]] | ||
[[Image:Pbx_vzor_017.png|800px|Nová linka]] | [[Image:Pbx_vzor_017.png|800px|Nová linka]] |
Verze z 27. 8. 2021, 10:01
Nastavení linek
Ústředna používá rozdělění linek do číslovacích plánů, kterých může být neomezený počet. Pokud sdílí ústřednu několik společností, tak je možné nadefinovat stejné vnitřní číslovaní pro všechny firmy. V tom případě stačí vytvořit nový číslovací plán a každá firma může používat stejné interní čísla - např. linky od 100 do 110. V rámci číslovacího plánu si pak v společnosti budou moci volat pomocí zkrácených interních čísel.
Vytvoření číslovacího plánu
Pokud ješte nemáme číslovací plán, tak si ho vytvoříme v hlavní nabídce Linky. V tomto číselném plánu si pak vytvoříme telefonní linky.
Klikneme na tlačítko Přidat a zvolíme vhodný název číslovacího plánu. Pokud se jedná o sdílenou ústřednu, kterou využívá více společností, tak se typicky nastavuje jméno společnosti.
Vytvoření linky
Linka se skládá ze dvou částí. Ze samotné linky a linkového SIP kanálu. Nejprve si vytvoříme samotnou linku kliknutím na náš číslovací plán a pak na tlačítko Nový záznam v záložce Linky.
Linkový kanál
Nové lince musíme vytvořit nový linkový SIP kanál. Údaje z linkového SIP kanálu se pak zadávají do VoIP zařízení (telefony, brány...),
Zpátky