(Založena nová stránka s textem „<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Nastavení linek</span> Ústředna používá rozdělění linek do číslovacích plánů, kterých může…“) |
(Žádný rozdíl)
|
Verze z 27. 8. 2021, 09:48
Nastavení linek
Ústředna používá rozdělění linek do číslovacích plánů, kterých může být neomezený počet. Pokud sdílí ústřednu několik společností, tak je možné nadefinovat stejné vnitřní číslovaní pro všechny firmy. V tom případě stačí vytvořit nový číslovací plán a každá firma může používat stejné interní čísla - např. linky od 100 do 110. V rámci číslovacího plánu si pak v společnosti budou moci volat pomocí zkrácených interních čísel.
Vytvoření lin směrování
V nabídce Směrování - Výstupní směrování si po kliknutí na tlačítko Nový záznam vytvoříme Výstupní směrovaní.
Směrovací pravidla
Po rozkliknutí nového výstupního směrování vytvoríme nové směrovaní pravidlo v záložce Pravidla, tlačítko Nový záznam.
V našem případě jsme použili všeobecný zápis _X., který znamená, že pravidlo bude platit pro všechny dvou a víceciferné telefonní čísla. Hovor se nasměruje do SIP trunku voipsun.
Konkrétnější zápis pravidla má přednost, proto naše pravidlo _00X. bude mít přednost pred pravidlem _X.
V tomto případě jsme si do pravidla _00X. nastavili typ kanálu na Zákaz, což znamená, že pokud bude někdo volat číslo začínající 00, tak ústředna hovor ukončí.
Více informací naleznete v návodu v sekci Výstupní směrování.
Zpátky