(Vytvoření vstupního směrování)
(Vytvoření vstupního směrování)
Řádka 19: Řádka 19:
  
  
Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na +. A následně na záložku SIP kanály.
+
Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na + vedle názvu směrování. A následně na záložku SIP kanály.
 
+
  
 
[[Image:Pbx_vzor_003.png|800px|Vytvoření SIP trunku]]
 
[[Image:Pbx_vzor_003.png|800px|Vytvoření SIP trunku]]
 +
  
  

Verze z 27. 8. 2021, 08:54

Nastavení SIP trunků - kanálů

SIP trunky slouží typicky jako vstupno-výstupní kanál pro komunikaci s ústřednami poskytovatele hlasových služeb, případně s jinými ústřednami v příčce, nebo s VoIP bránami (FXS, FXO, ISDN2, ISDN30, GSM). SIP trunky se nastavují v nabídce SIP kanály. Pro jejich aktivaci je nutné, přiřadit nový SIP trunk do vstupního směrování. Všechny příchozí hovory do ústředny, které přijdou po nastaveném SIP trunku budou směrovány do přiděleného vstupního směrování.

Vytvoření SIP trunku

Vytvoříme si SIP trunk.

Vytvoření SIP trunku


Vytvoření vstupního směrování

Následně si vytvoříme vstupní směrování, do kterého přiřadíme nový SIP trunk.

Vytvoření vstupního směrování


Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na + vedle názvu směrování. A následně na záložku SIP kanály.

Vytvoření SIP trunku



Vytvoření SIP trunku


Vytvoření SIP trunku



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz