(→Vytvoření vstupního směrování) |
(→Vytvoření vstupního směrování) |
||
Řádka 19: | Řádka 19: | ||
− | Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na +. A následně na záložku SIP kanály. | + | Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na + vedle názvu směrování. A následně na záložku SIP kanály. |
− | + | ||
[[Image:Pbx_vzor_003.png|800px|Vytvoření SIP trunku]] | [[Image:Pbx_vzor_003.png|800px|Vytvoření SIP trunku]] | ||
+ | |||
Verze z 27. 8. 2021, 08:54
Nastavení SIP trunků - kanálů
SIP trunky slouží typicky jako vstupno-výstupní kanál pro komunikaci s ústřednami poskytovatele hlasových služeb, případně s jinými ústřednami v příčce, nebo s VoIP bránami (FXS, FXO, ISDN2, ISDN30, GSM). SIP trunky se nastavují v nabídce SIP kanály. Pro jejich aktivaci je nutné, přiřadit nový SIP trunk do vstupního směrování. Všechny příchozí hovory do ústředny, které přijdou po nastaveném SIP trunku budou směrovány do přiděleného vstupního směrování.
Vytvoření SIP trunku
Vytvoříme si SIP trunk.
Vytvoření vstupního směrování
Následně si vytvoříme vstupní směrování, do kterého přiřadíme nový SIP trunk.
Otevřeme si vytvořené vstupní směrování kliknutím na + vedle názvu směrování. A následně na záložku SIP kanály.
Zpátky