(Založena nová stránka s textem „<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Uživatelské funkce ústředny</span> '''Převzetí hovoru ve skupině:''' V rámci skupiny lze hovor p…“) |
|||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Uživatelské funkce ústředny</span> | <span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Uživatelské funkce ústředny</span> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Kódy použité v uživatelském návodu se můžou lišit od kódů nastavených ve vaši ústředně. V návodu jsou použity výchozí hodnoty. | ||
Řádka 51: | Řádka 54: | ||
V interaktivní hlasové nabídce můžete změnit nastavení vlastností linky, jako je přesměrování a časový interval, po kterém bude linka považována za nedostupnou. Dále zde můžete vstoupit do Vaší hlasové schránky, nebo do konference. | V interaktivní hlasové nabídce můžete změnit nastavení vlastností linky, jako je přesměrování a časový interval, po kterém bude linka považována za nedostupnou. Dále zde můžete vstoupit do Vaší hlasové schránky, nebo do konference. | ||
+ | |||
+ | Do interaktnivní hlasové nabídky vstoupíte vytočením kódu *1. |
Verze z 23. 9. 2015, 10:57
Uživatelské funkce ústředny
Kódy použité v uživatelském návodu se můžou lišit od kódů nastavených ve vaši ústředně. V návodu jsou použity výchozí hodnoty.
Převzetí hovoru ve skupině:
V rámci skupiny lze hovor převzít vytočením kódu *8. Do skupin se linky přidávají ve vlastnostech linky.
Cílené převzetí hovoru:
Příchozí hovor na jiné lince, než je ve skupině převezmete vytočením kódu **číslo linky.
Přepojení hovoru bez dotazu:
Probíhající hovor přepojíte zadaním kódu #, zadaním telefonního čísla, na které chcete hovor přepojit, potvrzením # a následovným položením sluchátka.
Přepojení hovoru s dotazem:
Počas hovoru zadejte kód *2 a pak zadejte číslo linky, na kterou chcete hovor přepojit. Můžete mluvit s pobočkou,na kterou chcete hovor přepojit. Přepojení uskutečníte položením slúchatka. Hovor se automaticky přepojí. Volající v průběhu přepojování slyší na pozadí hudbu. Pokud stiskněte tlačítko * nebo položíte sluchátko na pobočce, na kterou chcete přepojit, k přepojení nedojde a spojíte se opět s volajícím. Pokud pobočka, na kterou přepojujete určitou dobu hovor nezvedá, ústředna Vás automaticky spojí s volajícím.
Přihlášení linky na jinou linku (funkce „follow me“):
Učastník si může přihlásit svou linku na jinou linku (telefon) a tím si přenese své přidelené telefonní číslo. Přihlášení probíhá vytočením kódu *110, číslo linky, #, zadáním PINu, # a zavěšením sluchátka.
Odhlášení linky:
Odhlášení probíhá pomocí kódu *111# a zavěšením sluchátka.
Přihlášení agenta do callcentra:
Přihlášení agenta do callcentra probíha vytočením kódu *101, zadáním čísla agenta, potvrzením pomocí #, zadáním PIN kódu, potvrzením # a zavěšením.
Odhlášení agenta z callcentra:
Odhlášení agenta z callcentra probíha vytočením kódu *102, zadáním čísla agenta, potvrzením pomocí #, zadáním PIN kódu, potvrzením # a zavěšením.
Vytvoření dynamické konferenční místnosti:
Ústředna umožňuje vytvářet dynamické konferenční místnosti, do kterých se pak mohou přihlašovat ostatní účastníci, kteří mají přidělené linky na ústředně. Vytvoření dynamické konferenční místnosti s číslem Vaší linky provedete vytočením kódu *202. V tom případě vytvoříte konferenční místnost s číslem Vaší linky. Ostatní účastníci se mohou do konference přihlásit pomocí kódu *201 a číslo Vaší linky. Pokud má linka jen veřejné číslo, bude konference dostupná na její veřejném čísle. Pokud chcete vytvořit konferenční místnost na jiném čísle, tak vytočte kód *201 a číslo, na kterém chcete mít konferenční místnost. Ostatní účastníci se mohou do konference přihlásit pomocí kódu *201 a číslo, na kterém jste místnost vytvořili.
Interaktivná hlasová nabídka:
V interaktivní hlasové nabídce můžete změnit nastavení vlastností linky, jako je přesměrování a časový interval, po kterém bude linka považována za nedostupnou. Dále zde můžete vstoupit do Vaší hlasové schránky, nebo do konference.
Do interaktnivní hlasové nabídky vstoupíte vytočením kódu *1.
Zpátky