(Založena nová stránka s textem „<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Nastavení linky</span> Nastavení přesměrování linky a její vlastností. ===Základní nastavení=…“)
 
(Žádný rozdíl)

Aktuální verze z 23. 9. 2015, 08:25

Nastavení linky


Nastavení přesměrování linky a její vlastností.


Základní nastavení

Základní nastavení


  • Mobility extensions
    • Aktivní - aktivuje funkci mobility extensions. Společne s linkou bude vyzvánět i nastavené telefonní číslo.
    • Telefonní číslo - telefonní číslo, pro mobility extensions.
    • Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.


  • Nepodmíněné přesměrování - okamžité přesměrování.
    • Vypnuto - okamžité přesměrování je vypnuto.
    • Obsazovací tón - okamžité přehrání obsazovacího tónu.
    • Hlasová schránka - okamžité přesměrování do přiřazené odkazové hlasové schránky.
    • Přesměrovat na číslo - okamžité přesměrování na libovolnou vnitřní linku nebo na vnější telefonní číslo.
    • Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.


  • Podmíněné přesměrování - přesměrování v případě obsazení linky.
    • Signalizace - způsob indikace obsazení.
      • Out of band - kauza 17 (obsazeno - BUSY).
      • Inband signal - signalizování obsazení linky v hovorovém pásmu tónem.
      • Inband voice - signalizování obsazení linky v hovorovém pásmu hláškou.
    • Čekat až bude volný - ústředna vyzvedne hovor, pak přehraje hlásku volaný účastník právě hovoří a v intervalech 10 vteřin znovu zkouší dostupnost linky.
    • Hlasová schránka - hovor je přesměrován do přiřazené odkazové hlasové schránky.
    • Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
      • Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.


  • Nezvedá nebo je nedostupný - přesměrování pokud účastník na lince nezvedá příchozí hovor, nebo má nedostupný telefon (porucha, vypnutý telefon...).
    • Signalizace - způsob indikace nedostupnosti.
    • nezvedá - v případě, že volaný na lince hovor nevyzvedne do doby nastavené v Délce zvonění.
      • Out of band - kauza 19 (nezvedá - NO ANSWER FROM USER).
      • Inband signal - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu tónem.
      • Inband voice - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu hláškou.
    • nedostupný'' - v případě, že je volaná linka nedostupná (porucha, vypnutý telefon ...).
      • Out of band - kauza 19 (nezvedá - NO ANSWER FROM USER).
      • Inband signal - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu tónem.
      • Inband voice - signalizování nedostupnosti linky v hovorovém pásmu hláškou.
    • Hlasová schránka - hovor je přesměrován do přiřazené odkazové hlasové schránky.
    • Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
      • Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.
      • Přesměrovat příchozí hovor z vnitrní linky - přesměrování je uplatněno i hovorů, které jsou inicializovány v ústředně z ostatních pobočkových linek.


  • Přesměrování na základě kalendáře - přesměrování na základě přiřazeného kalendáře.
    • Kalendář - přiřazení kalendáře k lince.
    • Vypnuto - přesměrování je vypnuto.
    • Obsazovací tón - signalizace obsazovacím tónem.
    • Hlasová schránka - přesměrování do přiřazené odkazové hlasové schránky.
    • Přesměrovat na číslo - hovor je přesměrován na libovolnou vnitřní linku nebo vnější telefonní číslo.
      • Ponechat číslo volajícího - funkce zabezpečí, aby se na cílovém telefonu zobrazilo původní číslo volajícího.


Rozšířené nastavení

Rozšířené nastavení


  • Délka zvonění - doba výzvánění linky ve vteřinách, po jejímž uplynutí je linka považována za nedostupnou. Pak se hovor může zpracovat v Přesměrování v sekci Nezvedá nebo je nedostupný.
  • Typ zvonění - změna standardního tónu, který oznamuje volajícímu vyzvánění.
    • Standardní - generování bežného vyzváněcího tónu.
    • Hudba - ústředna nejprve hovor volajícímu vyzvedne a poté ihned přehrává hudbu.
    • Vynucené - okamžité generování vyzváněcího tónu, kde se nečeká na informaci od telefonu, zda je vůbec volný nebo obsazený.
  • Hláška před přepojením - výběr hlášky, která se přehraje protější straně před přepojením.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz