(Založena nová stránka s textem „<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Stav systému</span> Přehled vytížení procesoru ústředny, stav kapacity diskového úložiště, sí…“) |
(Žádný rozdíl)
|
Verze z 23. 2. 2015, 11:43
Stav systému
Přehled vytížení procesoru ústředny, stav kapacity diskového úložiště, síťové statistiky, celková zátěž ústředny, atd.
- SIP uživatel - autorizační SIP jméno kanálu.
- Host - IP adresa vzdáleného SIP zařízení.
- Port - komunikační zdrojový signalizační port.
- Stav - vyjadřuje stav ve smyslu doby odezvy a dostupnosti (viz. následující):
- Unmonitored - klient není monitorován.
- OK (30ms) - klient odpovídá s uvedenou hodnotou.
- LAGGED (2800ms) - klient odpovídá s odezvou která převyšuje nastavenou hodnotu v parametru Qualify, který je nastaven ve vlastnostech kanálu.
- UNKNOWN - klient neodpovídá nebo není přihlášen.
- User agent - klient zasílá při registraci např. identifikaci použitého HW a SW nebo jiné hodnoty.
- Reg. kontakt - SIP URI vygenerované klientem při registraci.
- Stav registrace - zde se zobrazí stav registrace v případě, že SIP trunk registrujete např. k VoIP operátorovi.
Zpátky