(Založena nová stránka s textem „Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.“)
 
Řádka 1: Řádka 1:
Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.
+
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Telefonní seznam</span>
 +
 
 +
 
 +
Budík se používá k buzení telefonem. V nastavenou dobu ústředna zavolá na zvolenou telefonní linku a přehrá přednastavenou budící hlášku, nebo zvolenou hlášku. Buzení lze nastavit taky zavoláním na kod ústředny - typicky na '''*99'''. Kód se nastavuje v Nastavení -> Telefonní nastavení -> Vertikální kódy.
 +
Ve správcovském rozhraní nelze využívat funkci Click2Dial. Ta je dostupná pouze v uživatelském rozhraní a umožňuje vytočení hovoru kliknutím na zvolené číslo kontaktu.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Contacts_01.png|Telefonní seznam]]
 +
 
 +
 
 +
===Vytvoření, úprava a zrušení kontaktu===
 +
 
 +
 
 +
Nový kontakt vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete kontakt zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraný kontakt.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Contacts_02.png|Nabídka]]
 +
 
 +
 
 +
===Vlastnosti kontaktu===
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Contacts_03.png|Vlastnosti]]
 +
 
 +
 
 +
*'''Název''' - jméno kontaktu.
 +
*'''Vlastník kontaktu''' - vlastník kontaktu - pokud není kontakt označen jako veřejný, zobrazí se pouze vlastníkovi kontaktu.
 +
*'''Interní číslo''' - interní zkrácené číslo v rámci ústředny.
 +
*'''Telefonní číslo''' - veřejné telefonní číslo.
 +
*'''Mobilní číslo''' - mobilní telefonní číslo.
 +
*'''Email''' - emailová adresa kontaktu.
 +
*'''Veřejný kontakt''' - kontakt se zobrazí i dalším uživatelům ústředny.
 +
*'''Poznámka''' - informativní text.

Verze z 23. 2. 2015, 11:17

Telefonní seznam


Budík se používá k buzení telefonem. V nastavenou dobu ústředna zavolá na zvolenou telefonní linku a přehrá přednastavenou budící hlášku, nebo zvolenou hlášku. Buzení lze nastavit taky zavoláním na kod ústředny - typicky na *99. Kód se nastavuje v Nastavení -> Telefonní nastavení -> Vertikální kódy. Ve správcovském rozhraní nelze využívat funkci Click2Dial. Ta je dostupná pouze v uživatelském rozhraní a umožňuje vytočení hovoru kliknutím na zvolené číslo kontaktu.


Telefonní seznam


Vytvoření, úprava a zrušení kontaktu

Nový kontakt vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete kontakt zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraný kontakt.


Nabídka


Vlastnosti kontaktu

Vlastnosti


  • Název - jméno kontaktu.
  • Vlastník kontaktu - vlastník kontaktu - pokud není kontakt označen jako veřejný, zobrazí se pouze vlastníkovi kontaktu.
  • Interní číslo - interní zkrácené číslo v rámci ústředny.
  • Telefonní číslo - veřejné telefonní číslo.
  • Mobilní číslo - mobilní telefonní číslo.
  • Email - emailová adresa kontaktu.
  • Veřejný kontakt - kontakt se zobrazí i dalším uživatelům ústředny.
  • Poznámka - informativní text.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz