Řádka 4: | Řádka 4: | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Callcentrum_agents_01.png|Agenti]] |
Řádka 11: | Řádka 11: | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Callcentrum_agents_02.png|Nabídka]] |
Verze z 10. 2. 2015, 13:18
Agenti
Agenti fungují jako dynamický členové front callcentra. Přihlašují a odhlašují se pomocou kódů, nastavených ve vertikálních kódech ústředny. Každý agent musí být přiřazen do fronty callcentra. V opačném případě, nedojde ke korektnímu přihlášení agenta do fronty.
Vytvoření, úprava a zrušení agenta callcentra
Nového agenta vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete agenta callcentra zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraného agenta.
Vlastnosti agenta
- Název - pojmenování agenta.
- Číslo agenta - přihlašovací číslo agenta.
- PIN - přihlašovací PIN kód agenta.
- Automatické odhlášení - pokud agent po tuto dobu nepřijme hovor, je automaticky odhlášen. Pokud je hodnota nula, automatické odhlášení je vypnuto.
- Potvrdit před spojením - nastavuje volbu potvrzení přijetí hovoru křížkem.
- Wrap uptime - délka pauzy v milisekundách mezi ukončením hovoru a dalším spojením.
- Upravit CDR - zdrojový kanál je v CDR změnen na číslo agenta.
- Poznámka - informativní text.
Zpátky