(Založena nová stránka s textem „Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.“)
 
Řádka 1: Řádka 1:
Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.
+
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Fronty</span>
 +
 
 +
Fronta je vlastně zásobník příchozích hovorů. Volající čekají ve frontě na vyřízení hovoru členem callcentra.
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_queues_01.png|Fronty]]
 +
 
 +
 
 +
==Vytvoření, úprava a zrušení fronty==
 +
Novou frontu callcentra vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete frontu zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou frontu callcentra.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_queues_02.png|Nabídka]]
 +
 
 +
 
 +
===Vlastnosti fronty===
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_queues_03.png|Vlastnosti fronty]]
 +
 
 +
 
 +
*'''Jméno''' - pojmenování číslovacího plánu.
 +
*'''Aktivovat rozlišení interního hovoru?''' - volba přidá u interních hovorů do signalizační SIP zprávy informaci (SIP hlavičku) o typu vyzvánění. Funkce musí být podporována také cílovým VoIP zařízením.
 +
*'''SIP hlavička''' - informace, která se předá u interních hovorů.
 +
*'''Popis''' - informativní text.
 +
 
 +
 
 +
==Seznam linek==
 +
 
 +
Seznam linek vyvoláte po rozbalení číslovacího plánu rychlým dvojklikem nebo kliknutím na symbol '''+''' před názvem číslovacího plánu.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
===Vytvoření, úprava a zrušení linky===
 +
Novou linku vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v nástrojové liště pod záložkou Linky. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete linku zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou linku.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
===Vlastnosti linky===
 +
 
 +
sdadas

Verze z 10. 2. 2015, 11:05

Fronty

Fronta je vlastně zásobník příchozích hovorů. Volající čekají ve frontě na vyřízení hovoru členem callcentra.

Fronty


Vytvoření, úprava a zrušení fronty

Novou frontu callcentra vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete frontu zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou frontu callcentra.


Nabídka


Vlastnosti fronty

Vlastnosti fronty


  • Jméno - pojmenování číslovacího plánu.
  • Aktivovat rozlišení interního hovoru? - volba přidá u interních hovorů do signalizační SIP zprávy informaci (SIP hlavičku) o typu vyzvánění. Funkce musí být podporována také cílovým VoIP zařízením.
  • SIP hlavička - informace, která se předá u interních hovorů.
  • Popis - informativní text.


Seznam linek

Seznam linek vyvoláte po rozbalení číslovacího plánu rychlým dvojklikem nebo kliknutím na symbol + před názvem číslovacího plánu.



Vytvoření, úprava a zrušení linky

Novou linku vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v nástrojové liště pod záložkou Linky. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete linku zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybranou linku.


Vlastnosti linky

sdadas



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz