Řádka 27: | Řádka 27: | ||
− | Více informací naleznete v návodu v sekci [[Výstupní směrování]] | + | Více informací naleznete v návodu v sekci [[Výstupní směrování]]. |
Aktuální verze z 27. 8. 2021, 09:45
Nastavení výstupního směrování
Výstupní směrování se používá k nasměrování odchozího hovoru z ústředny do přiřazených SIP, Dahdi trunků nebo skriptů. Výstupní směrování se dělí na tabulky pravidel a skupiny tabulek. Tabulka pravidel obsahuje seznam extenzí, které určují, do jakého kanálu se dané číslo směruje. Výstupní směrování se přiřazuje linkám v jejích nastavení a v rúzných aplikacích vstupního směrování.
Vytvoření výstupního směrování
V nabídce Směrování - Výstupní směrování si po kliknutí na tlačítko Nový záznam vytvoříme Výstupní směrovaní.
Směrovací pravidla
Po rozkliknutí nového výstupního směrování vytvoríme nové směrovaní pravidlo v záložce Pravidla, tlačítko Nový záznam.
V našem případě jsme použili všeobecný zápis _X., který znamená, že pravidlo bude platit pro všechny dvou a víceciferné telefonní čísla. Hovor se nasměruje do SIP trunku voipsun.
Konkrétnější zápis pravidla má přednost, proto naše pravidlo _00X. bude mít přednost pred pravidlem _X.
V tomto případě jsme si do pravidla _00X. nastavili typ kanálu na Zákaz, což znamená, že pokud bude někdo volat číslo začínající 00, tak ústředna hovor ukončí.
Více informací naleznete v návodu v sekci Výstupní směrování.
Zpátky