(Linkový kanál)
 
Řádka 28: Řádka 28:
 
==Linkový kanál==
 
==Linkový kanál==
  
Nové lince musíme vytvořit nový linkový SIP kanál. Údaje z linkového SIP kanálu se pak zadávají do VoIP zařízení (telefony, brány...),
+
Nové lince musíme vytvořit nový linkový SIP kanál. Údaje z linkového SIP kanálu se pak zadávají do VoIP zařízení (telefony, brány...). Rozklikneme si novou linku a pak v záložce '''Linkové kanály''' klikneme na tlačítko '''Nový záznam'''.
  
 
[[Image:Pbx_vzor_016.png|800px|Nová linka]]
 
[[Image:Pbx_vzor_016.png|800px|Nová linka]]
 +
 +
 +
Vyplníme formulář a uložíme.
  
 
[[Image:Pbx_vzor_017.png|800px|Nová linka]]
 
[[Image:Pbx_vzor_017.png|800px|Nová linka]]
 +
 +
 +
Tímto jsme vytvořili novou linku společně s linkový kanálem. Linka má interní číslo 100 a veřejné 211211100. Pokud tedy přijde do ústředny hovor na veřejné číslo, pak bude zvonit naše nová linka. Stejně tak bude zvonit, pokud bude volat někdo z jiné linky číslo 100. Za předpokladu, že tá volající linka bude ve stejném číslovacím plánu.
 +
 +
 +
 +
 +
Více informací naleznete v návodu v sekci [[Linky]].

Aktuální verze z 27. 8. 2021, 10:06

Nastavení linek

Ústředna používá rozdělění linek do číslovacích plánů, kterých může být neomezený počet. Pokud sdílí ústřednu několik společností, tak je možné nadefinovat stejné vnitřní číslovaní pro všechny firmy. V tom případě stačí vytvořit nový číslovací plán a každá firma může používat stejné interní čísla - např. linky od 100 do 110. V rámci číslovacího plánu si pak v společnosti budou moci volat pomocí zkrácených interních čísel.


Vytvoření číslovacího plánu

Pokud ješte nemáme číslovací plán, tak si ho vytvoříme v hlavní nabídce Linky. V tomto číselném plánu si pak vytvoříme telefonní linky.


Linky


Klikneme na tlačítko Přidat a zvolíme vhodný název číslovacího plánu. Pokud se jedná o sdílenou ústřednu, kterou využívá více společností, tak se typicky nastavuje jméno společnosti.

Nový číslovací plán


Vytvoření linky

Linka se skládá ze dvou částí. Ze samotné linky a linkového SIP kanálu. Nejprve si vytvoříme samotnou linku kliknutím na náš číslovací plán a pak na tlačítko Nový záznam v záložce Linky.


Nová linka


Linkový kanál

Nové lince musíme vytvořit nový linkový SIP kanál. Údaje z linkového SIP kanálu se pak zadávají do VoIP zařízení (telefony, brány...). Rozklikneme si novou linku a pak v záložce Linkové kanály klikneme na tlačítko Nový záznam.

Nová linka


Vyplníme formulář a uložíme.

Nová linka


Tímto jsme vytvořili novou linku společně s linkový kanálem. Linka má interní číslo 100 a veřejné 211211100. Pokud tedy přijde do ústředny hovor na veřejné číslo, pak bude zvonit naše nová linka. Stejně tak bude zvonit, pokud bude volat někdo z jiné linky číslo 100. Za předpokladu, že tá volající linka bude ve stejném číslovacím plánu.



Více informací naleznete v návodu v sekci Linky.



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz