(Založena nová stránka s textem „<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Nastavení výstupního směrování</span> Výstupní směrování se používá k nasměrování odchozí…“)
 
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádka 9: Řádka 9:
  
 
[[Image:Pbx_vzor_012.png|800px|Vytvoření výstupního směrování]]
 
[[Image:Pbx_vzor_012.png|800px|Vytvoření výstupního směrování]]
 +
 +
 +
==Směrovací pravidla==
 +
 +
Po rozkliknutí nového výstupního směrování vytvoríme nové směrovaní pravidlo v záložce '''Pravidla''', tlačítko '''Nový záznam'''.
 +
 +
[[Image:Pbx_vzor_013.png|800px|Pravidlo _X.]]
 +
 +
V našem případě jsme použili všeobecný zápis _X., který znamená, že pravidlo bude platit pro všechny dvou a víceciferné telefonní čísla. Hovor se nasměruje do SIP trunku voipsun.
 +
 +
 +
[[Image:Pbx_vzor_014.png|800px|Pravidlo 00]]
 +
 +
Konkrétnější zápis pravidla má přednost, proto naše pravidlo _00X. bude mít přednost pred pravidlem _X.
 +
 +
V tomto případě jsme si do pravidla _00X. nastavili typ kanálu na Zákaz, což znamená, že pokud bude někdo volat číslo začínající 00, tak ústředna hovor ukončí.
 +
 +
 +
Více informací naleznete v návodu v sekci [[Výstupní směrování]].

Aktuální verze z 27. 8. 2021, 09:45

Nastavení výstupního směrování

Výstupní směrování se používá k nasměrování odchozího hovoru z ústředny do přiřazených SIP, Dahdi trunků nebo skriptů. Výstupní směrování se dělí na tabulky pravidel a skupiny tabulek. Tabulka pravidel obsahuje seznam extenzí, které určují, do jakého kanálu se dané číslo směruje. Výstupní směrování se přiřazuje linkám v jejích nastavení a v rúzných aplikacích vstupního směrování.


Vytvoření výstupního směrování

V nabídce Směrování - Výstupní směrování si po kliknutí na tlačítko Nový záznam vytvoříme Výstupní směrovaní.

Vytvoření výstupního směrování


Směrovací pravidla

Po rozkliknutí nového výstupního směrování vytvoríme nové směrovaní pravidlo v záložce Pravidla, tlačítko Nový záznam.

Pravidlo _X.

V našem případě jsme použili všeobecný zápis _X., který znamená, že pravidlo bude platit pro všechny dvou a víceciferné telefonní čísla. Hovor se nasměruje do SIP trunku voipsun.


Pravidlo 00

Konkrétnější zápis pravidla má přednost, proto naše pravidlo _00X. bude mít přednost pred pravidlem _X.

V tomto případě jsme si do pravidla _00X. nastavili typ kanálu na Zákaz, což znamená, že pokud bude někdo volat číslo začínající 00, tak ústředna hovor ukončí.


Více informací naleznete v návodu v sekci Výstupní směrování.



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz