(Založena nová stránka s textem „Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.“)
 
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.
+
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Agenti</span>
 +
 
 +
 
 +
Agenti fungují jako dynamický členové front callcentra. Přihlašují a odhlašují se pomocou kódů, nastavených ve vertikálních kódech ústředny. Každý agent musí být přiřazen do fronty callcentra. V opačném případě, nedojde ke korektnímu přihlášení agenta do fronty.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_agents_01.png|Agenti]]
 +
 
 +
 
 +
==Vytvoření, úprava a zrušení agenta callcentra==
 +
Nového agenta vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete agenta callcentra zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraného agenta.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_agents_02.png|Nabídka]]
 +
 
 +
 
 +
===Vlastnosti agenta===
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Callcentrum_agents_03.png|Vlastnosti agenta]]
 +
 
 +
 
 +
*'''Název''' - pojmenování agenta.
 +
*'''Číslo agenta''' - přihlašovací číslo agenta.
 +
*'''PIN''' - přihlašovací PIN kód agenta.
 +
*'''Automatické odhlášení''' - pokud agent po tuto dobu nepřijme hovor, je automaticky odhlášen. Pokud je hodnota nula, automatické odhlášení je vypnuto.
 +
*'''Potvrdit před spojením''' - nastavuje volbu potvrzení přijetí hovoru křížkem.
 +
*'''Wrap uptime''' - délka pauzy v milisekundách mezi ukončením hovoru a dalším spojením.
 +
*'''Upravit CDR''' - zdrojový kanál je v CDR změnen na číslo agenta.
 +
*'''Poznámka''' - informativní text.

Aktuální verze z 10. 2. 2015, 13:19

Agenti


Agenti fungují jako dynamický členové front callcentra. Přihlašují a odhlašují se pomocou kódů, nastavených ve vertikálních kódech ústředny. Každý agent musí být přiřazen do fronty callcentra. V opačném případě, nedojde ke korektnímu přihlášení agenta do fronty.


Agenti


Vytvoření, úprava a zrušení agenta callcentra

Nového agenta vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete agenta callcentra zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraného agenta.


Nabídka


Vlastnosti agenta

Vlastnosti agenta


  • Název - pojmenování agenta.
  • Číslo agenta - přihlašovací číslo agenta.
  • PIN - přihlašovací PIN kód agenta.
  • Automatické odhlášení - pokud agent po tuto dobu nepřijme hovor, je automaticky odhlášen. Pokud je hodnota nula, automatické odhlášení je vypnuto.
  • Potvrdit před spojením - nastavuje volbu potvrzení přijetí hovoru křížkem.
  • Wrap uptime - délka pauzy v milisekundách mezi ukončením hovoru a dalším spojením.
  • Upravit CDR - zdrojový kanál je v CDR změnen na číslo agenta.
  • Poznámka - informativní text.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz