(Založena nová stránka s textem „Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.“)
 
 
Řádka 1: Řádka 1:
Obsah se připravuje... děkujeme za pochopení.
+
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">SIP status</span>
 +
 
 +
 
 +
Přehled stavu SIP trunků a SIP kanálů telefonních linek. Pomocí přehledu lze jednoduše zjistit, které SIP kanály komunikují s ústřednou, jejich registraci a případně stav registrace ústředny s protejším SIP zařízením. Po kliknutí na ikonku klíče se objeví formulář s editací vybraného SIP kanálu.
 +
 
 +
 
 +
[[Image:Diagnostics_01.png|SIP status]]
 +
 
 +
 
 +
*'''SIP uživatel''' - autorizační SIP jméno kanálu.
 +
*'''Host''' - IP adresa vzdáleného SIP zařízení.
 +
*'''Port''' - komunikační zdrojový signalizační port.
 +
*'''Stav''' - vyjadřuje stav ve smyslu doby odezvy a dostupnosti (viz. následující):
 +
**'''Unmonitored''' - klient není monitorován.
 +
**'''OK (30ms)''' - klient odpovídá s uvedenou hodnotou.
 +
**'''LAGGED (2800ms)''' - klient odpovídá s odezvou která převyšuje nastavenou hodnotu v parametru '''Qualify''', který je nastaven ve vlastnostech kanálu.
 +
**'''UNKNOWN''' - klient neodpovídá nebo není přihlášen.
 +
*'''User agent''' - klient zasílá při registraci např. identifikaci použitého HW a SW nebo jiné hodnoty.
 +
*'''Reg. kontakt''' - SIP URI vygenerované klientem při registraci.
 +
*'''Stav registrace''' - zde se zobrazí stav registrace v případě, že SIP trunk registrujete např. k VoIP operátorovi.

Aktuální verze z 23. 2. 2015, 11:40

SIP status


Přehled stavu SIP trunků a SIP kanálů telefonních linek. Pomocí přehledu lze jednoduše zjistit, které SIP kanály komunikují s ústřednou, jejich registraci a případně stav registrace ústředny s protejším SIP zařízením. Po kliknutí na ikonku klíče se objeví formulář s editací vybraného SIP kanálu.


SIP status


  • SIP uživatel - autorizační SIP jméno kanálu.
  • Host - IP adresa vzdáleného SIP zařízení.
  • Port - komunikační zdrojový signalizační port.
  • Stav - vyjadřuje stav ve smyslu doby odezvy a dostupnosti (viz. následující):
    • Unmonitored - klient není monitorován.
    • OK (30ms) - klient odpovídá s uvedenou hodnotou.
    • LAGGED (2800ms) - klient odpovídá s odezvou která převyšuje nastavenou hodnotu v parametru Qualify, který je nastaven ve vlastnostech kanálu.
    • UNKNOWN - klient neodpovídá nebo není přihlášen.
  • User agent - klient zasílá při registraci např. identifikaci použitého HW a SW nebo jiné hodnoty.
  • Reg. kontakt - SIP URI vygenerované klientem při registraci.
  • Stav registrace - zde se zobrazí stav registrace v případě, že SIP trunk registrujete např. k VoIP operátorovi.


Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz