← Popis Z následujícího důvodu nemáte oprávnění upravit tuto stránku: Požadovanou činnost smějí provádět jen uživatelé ve skupině Uživatelé. Můžete si prohlédnout a zkopírovat zdrojový kód této stránky: <span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Popis</span> VoIPsun PBX je moderní VoIP pobočková ústředna, u které jsme při vývoji vycházeli z našich dlouholetých zkušeností a zkušeností našich zákazníků. Rozhodli jsme se naše zákazníky nijako neomezovat a proto je namí nabízena ústředna již v základu vybavena všemi funkcemi a její nabízené varianty se liší pouze výkonem použitého hardware. VoIP ústředna Vám díky použité technologii šetří náklady na infrastrukturu, u které si již vystačíte s klasickou počítačovou ethernetovou sítí. Nemusíte budovat další a další telefonní rozvody a platit měsíční poplatky za fyzické připojeni ústředny k síti operátora (např. ISDN2, HTS ...). Ústřednu nabízíme i jako samostatný programový balík, který si nainstalujete na svůj server/počítač a zakoupíte si jenom licenci. V případě zájmu Vám můžeme ústřednu nainstalovat na Váš hardware profesionálně my. '''Funkce ústředny:''' *podpora SIP (Session Initiation Protocol) protokolu *podpora TLS šifrování signalizace *podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu *možnost rozšíření o ISDN2, ISDN30 portů *neomezený počet připojených SIP telefonů a SIP trunků (omezeno pouze výkonem použitého HW) *seznam všech hovorů (CDR) *tarifikace hovorů (billing) s rozlišením špičky / mimošpičky a definicí svátků *podpora vnitřních číslovacích plánů *inteligentní příchozí a odchozí směrování *směrování na základě časových pravidel *komplexní přepisy čísel *vlastní směrovací skripty *denní / noční režim *kalendář (iCAL, CalDAV, MS Exchange 2003, MS Exchange 2007/2010) *podpora záložních poskytovatelů hlasových služeb *IVR - Interaktivní hlasová nabídka *hudba na pozadí *vlastní zvukové soubory *české hlášky *přepojování hovoru s konzultací, nebo bez konzultace *provolba DISA *zpětné volání CALLBACK *parkování hovorů *přesměrování - okamžité, nedostupný, nezvedá, obsazeno nebo na základě kalendáře *mobility extension *konferenční místnosti *hlasové schránky *záznam hovorů *API rozhrani pro integraci do CRM systémů *vzdálené vyzvednutí linky *skupiny linek *multilinky *callcentrum (čekací fronty příchozích hovorů) *CID lookup (zobrazení jména volajícího na základe záznamů v databázi) *telefonní seznam s funkcí click2dial *denní a měsíční limity hovorného *vícejazyčné administrační web rozhraní s možností jednoduchého překladu do dalších jazyků *vícejazyčné uživatelské rozhraní *automatické konfigurace telefonů (TFTP, FTP, HTTP provisioning) *virtualní FAX2MAIL *SIP diagnostika *Stav systému - grafy *OpenVPN klient *firewall *NTP server *DHCP server *SSH přístup s root oprávněním Návrat na stránku „Popis“. Zpátky