(Created page with "<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Výpis hovorů</span> ==Výpis hovorů== Ve výpisu hovorů se zobrazují všechny informace uskutečněných příchozích, od...")
 
 
Line 1: Line 1:
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Výpis hovorů</span>
+
<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">CDR</span>
  
==Výpis hovorů==
+
==CDR==
Ve výpisu hovorů se zobrazují všechny informace uskutečněných příchozích, odchozích a interních hovorů. Hovory lze filtrovat na základě fitrovacího formuláře, nebo pomocí titulní lišty, kde se nastavuje rozsah dnů, za které se zobrazí seznam hovorů.
+
CDR list contains all calls made. Calls can be filtered based on filter window or date range in the toolbar.  
  
[[Image:Cdr_02.png|Výpis hovorů]]
+
[[Image:Cdr_02.png|CDR]]
  
===Titulní lišta===
+
===Toolbar===
Slouží jako rychlý filtr, pomocí kterého nastavíte rozsah dnů, za které se zobrazí seznam dnů. Ve výchozím stavu se zobrazují poslední dva dny. Šipka směrující nadol zobrazí seznam rychlého výběru rozsahu filtru (posledních 60 minut, aktuální hodina, poslední 2 hodiny, atd.)
+
By default date filter is set for 2 last days which you can change directly in the toolbar by clicking on the down arrow.  
  
[[Image:Cdr_01.png|Titulní lišta]]
 
  
===Nástrojová lišta===
+
[[Image:Cdr_01.png|Titlebar]]
Pod titulní lištou se nachází nástrojová lišta, ve které se nachází tlačítko filtru, které vyvolá komplexní filtrovací formulář a tlačítka, které slouží pro změnu zobrazené stránky. Číslo zobrazené stránky můžete zadat přímo do políčka s číslem aktuálně zobrazené stránky a potvrdit klávesou ENTER.
+
  
[[Image:Cdr_03.png|Nástrojová lišta]]
+
===Toolbar===
 +
Under title bar is toolbar where is filter button which will open complex filter form. After filter button there is paginator which shows page number.  
  
====Filtrování hovorů====
+
[[Image:Cdr_03.png|Toolbar]]
Kliknutím na tlačítko filtru zobrazíte formulář rozšířeného filtru.
+
 
 +
====CDR filtering====
  
 
[[Image:Cdr_04.png|Filtr]]
 
[[Image:Cdr_04.png|Filtr]]
  
*Rozsah dnů - výpis hovorů na základě nastavených datumů a časů.
+
*Date range - select date range from - to
*Číslo - umožnuje vyfiltrovat hovory na základě nastaveného čísla. Filtrovat můžete na na základě čísla volajícího nebo čísla volaného. Výběr uskutečníte kliknutím na šipku směrující nadol.
+
*Number - allows to filter calls based on source or destination number. If you want to search for prefix use "123%" which will find all numbers started by 123 (including 123). Analogical searching for suffix is "%123".
**Můžete změnit způsob hledání čísla a to kliknutím na ikonku klíče. Možné způsoby jsou: celé číslo, začátek čísla, konec čísla, číslo obsahuje.
+
[[Image:Cdr_05.png|Number]]
[[Image:Cdr_05.png|Číslo]]
+
*Caller name - search by caller name
*Jméno volajícího - filtr na základě jména volajícího.
+
*Disposition / Hangup cause - search by call disposition
*Kauza - filtr na základě kauzy, kterou byl hovor ukončen.
+
*Duration - Search calls by total duration (ring + answer)
*Délka hovoru - filtr na základě délky hovoru. Můžete nastavit konkrétní délku hovoru, nebo její rozsah. Délka hovoru je součet délky vyzvánění a délky samotného hovoru po vyzvednutí. Pokud hovor nebyl vyzvednutý, tak se délka hovoru skládá pouze z délky vyzvánění.
+
*Billed - Search calls by answered duration
*Účtovaná délka - filtr na základé délky hovoru po vyzvednutí.
+
*Price - Search calls by price
*Cena - filtr na základě ceny hovoru.
+
*Outroute - Search calls by outroute destination (you can select more than 1 outroutes).
*Výstupní směrování - filtr na základě zvoleného výstupního směrování. Zobrazí pouze odchozí hovory, které byly vedeny přes zvolené výstupní směrování. Výběr výstupního směrování uskutečníte kliknutím na jeho název a pak potvrdíte kliknutím na tlačítko Vybrat. V případě potřeby si můžete vybrat i více vystupních směrování.
+
 
[[Image:Cdr_06.png|Výstupní směrování]]
+
[[Image:Cdr_06.png|Outroute]]
 +
 
 +
Filtr is activated by clicking on Search button.
  
Filtr aktivujete kliknutím na tlačítko Hledat.
 
  
 
====Vyresetování filtru====
 
====Vyresetování filtru====
Line 42: Line 43:
 
Výpis zobrazuje 30 záznamů na stránku.  
 
Výpis zobrazuje 30 záznamů na stránku.  
  
[[Image:Cdr_07.png|Výstupní směrování]]
+
[[Image:Cdr_07.png|Outroute]]
 +
 
 +
CDR paginator is used to page between calls.
 +
 
  
Zobrazená stránka se mění za pomocí šipek, nebo zadáním čísla stránky do políčka s číslem aktuálně zobrazené stránky.
+
===CDR ordering===
  
===Řazení výsledků===
+
[[Image:Cdr_08.png|CDR ordering]]
  
[[Image:Cdr_08.png|Řazení výsledků]]
+
Hovering mouse over column name shows down arrow which contains menu with ordering.  
  
Najetí myší nad název sloupce, zobrazí šipku. Po kliknutí na šipku se objeví nabídka s možností řazení zobrazených výsledků.
+
===Playing call recordings===
  
===Přehrávání nahrávek hovorů===
+
[[Image:Cdr_09.png|Playing call recordings]]
  
[[Image:Cdr_09.png|Přehrávání nahrávek hovorů]]
+
If call was recorded there is small icon in the latest column indicating that the call can be played or downloaded.  
  
Pokud je hovor nahráván, objeví se v posledním sloupci přehrávač a ikonka s reproduktorem, pomocí které stáhnete nahrávku do počítače. Pokud chcete zobrazit rozšířený přehrávač, podržte klávesu SHIFT a klikněte na standardní přehrávač.
+
===Copy to clipboard===
 +
[[Image:Cdr_10.png|Copy to clipboard]]
  
===Kopírování do schránky===
+
Right mouse button click shows context menu where you can select copy to clipboard
[[Image:Cdr_10.png|Kopírování do schránky]]
+
  
Kliknutím pravým tlačidlem myši na řádek v seznamu hovorů zobrazíte nabídku, pomocí které zkopírujete vámi zvolené hodnoty do schránky. Tyto hodnoty pak vložíte do libovolného dokumentu standardní zkratkou CTRL+V.
 
  
===Sloupce===
+
===Columns===
 
[[Image:Cdr_11.png|Sloupce]]
 
[[Image:Cdr_11.png|Sloupce]]
*ID - pořadové číslo záznamu.
+
*ID - unique database number (increased by one with each new record).
*Čas a datum - Čas a datum začátku hovoru.
+
*Calldate - Beginning date and time of the call.
*Délka - celková délka hovoru, která je složená s délky vyzvánění a délky hovoru po jeho vyzvednutí.
+
*Duration - total call duration (ringing + connected)
*Zdroj / Zdrojové číslo - název a číslo volajícího.
+
*Source name / number - name and number of the caller.
*Cíl / Cílové číslo - název a číslo volanýho.
+
*Destination name / number - name and number of the called.
*Cena / Účtovaná délka - cena a délka hovoru v sekundách po jeho vyzvednutí.
+
*Price / billed sec - price and answered length of the call.
*Stav hovoru - zobrazuje stav, ve kterém byl hovor ukončen. Možné stavy:
+
*Disposition - disposition of the call with those possible values:
***ANSWERED - hovor byl vyzvednutý.
+
***ANSWERED - call was answered
***NO ANSWER - hovor vyzváněl, no nebyl vyzvednutý.
+
***NO ANSWER - call was not answered
***BUSY - hovor byl ukončen obsazovacím tónem.
+
***BUSY - caller was busy
***FAILED - hovor nebyl spojen z důvodu chyby.
+
***FAILED - call failed (network problem etc.).
*Kauza - číselná hodnota ISDN kauzy, kterou byl hovor ukončen.
+
*Hangup cause - usually ISDN cause number
*Směr - směr hovoru. Příchozí, odchozí nebo interní.
+
*Direction - direction of the call - incoming / outgoing / internal.
*Výstupní směrování - název výstupního směrování, přes který byl veden odchozí hovor.
+
*Outroute - name of the outroute rule.
*Nabídka - v případě, že byl hovor nahráván, tak se zde zobrazí přehrávač nahrávek a ikonka, pomocí které stáhnete nahrávku do počítače.
+
*Menu - various icons like audio play / download

Latest revision as of 13:37, 3 April 2015

CDR

CDR

CDR list contains all calls made. Calls can be filtered based on filter window or date range in the toolbar.

CDR

Toolbar

By default date filter is set for 2 last days which you can change directly in the toolbar by clicking on the down arrow.


Titlebar

Toolbar

Under title bar is toolbar where is filter button which will open complex filter form. After filter button there is paginator which shows page number.

Toolbar

CDR filtering

Filtr

  • Date range - select date range from - to
  • Number - allows to filter calls based on source or destination number. If you want to search for prefix use "123%" which will find all numbers started by 123 (including 123). Analogical searching for suffix is "%123".

Number

  • Caller name - search by caller name
  • Disposition / Hangup cause - search by call disposition
  • Duration - Search calls by total duration (ring + answer)
  • Billed - Search calls by answered duration
  • Price - Search calls by price
  • Outroute - Search calls by outroute destination (you can select more than 1 outroutes).

Outroute

Filtr is activated by clicking on Search button.


Vyresetování filtru

Nastavený filtr se zruší kliknutím na tlačítko Vyresetovat filtru -> Základní filtr.

Stránkování

Výpis zobrazuje 30 záznamů na stránku.

Outroute

CDR paginator is used to page between calls.


CDR ordering

CDR ordering

Hovering mouse over column name shows down arrow which contains menu with ordering.

Playing call recordings

Playing call recordings

If call was recorded there is small icon in the latest column indicating that the call can be played or downloaded.

Copy to clipboard

Copy to clipboard

Right mouse button click shows context menu where you can select copy to clipboard


Columns

Sloupce

  • ID - unique database number (increased by one with each new record).
  • Calldate - Beginning date and time of the call.
  • Duration - total call duration (ringing + connected)
  • Source name / number - name and number of the caller.
  • Destination name / number - name and number of the called.
  • Price / billed sec - price and answered length of the call.
  • Disposition - disposition of the call with those possible values:
      • ANSWERED - call was answered
      • NO ANSWER - call was not answered
      • BUSY - caller was busy
      • FAILED - call failed (network problem etc.).
  • Hangup cause - usually ISDN cause number
  • Direction - direction of the call - incoming / outgoing / internal.
  • Outroute - name of the outroute rule.
  • Menu - various icons like audio play / download
logo

Prague // Plzenska 207

STAY TUNED!
CONNECT WITH US.

COMPANY