(Created page with "<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">SIP status</span> Přehled stavu SIP trunků a SIP kanálů telefonních linek. Pomocí přehledu lze jednoduše zjistit, kter...")
 
(No difference)

Latest revision as of 10:07, 5 March 2015

SIP status


Přehled stavu SIP trunků a SIP kanálů telefonních linek. Pomocí přehledu lze jednoduše zjistit, které SIP kanály komunikují s ústřednou, jejich registraci a případně stav registrace ústředny s protejším SIP zařízením. Po kliknutí na ikonku klíče se objeví formulář s editací vybraného SIP kanálu.


SIP status


  • SIP uživatel - autorizační SIP jméno kanálu.
  • Host - IP adresa vzdáleného SIP zařízení.
  • Port - komunikační zdrojový signalizační port.
  • Stav - vyjadřuje stav ve smyslu doby odezvy a dostupnosti (viz. následující):
    • Unmonitored - klient není monitorován.
    • OK (30ms) - klient odpovídá s uvedenou hodnotou.
    • LAGGED (2800ms) - klient odpovídá s odezvou která převyšuje nastavenou hodnotu v parametru Qualify, který je nastaven ve vlastnostech kanálu.
    • UNKNOWN - klient neodpovídá nebo není přihlášen.
  • User agent - klient zasílá při registraci např. identifikaci použitého HW a SW nebo jiné hodnoty.
  • Reg. kontakt - SIP URI vygenerované klientem při registraci.
  • Stav registrace - zde se zobrazí stav registrace v případě, že SIP trunk registrujete např. k VoIP operátorovi.
logo

Prague // Plzenska 207

STAY TUNED!
CONNECT WITH US.

COMPANY