(Created page with "<span style="color: #00719a; font-size: 24px;">State</span> Aktuální stav front callcentra. Zobrazují se zde aktuálně čekající volající ve frontě a přehledná st...")
 
(No difference)

Latest revision as of 10:04, 5 March 2015

State


Aktuální stav front callcentra. Zobrazují se zde aktuálně čekající volající ve frontě a přehledná statistika jednotlivých front a jejich členů.


Čekající hovory


  • Název fronty - jméno fronty.
  • Strategie - strategie fronty.
  • Váha fronty - váha fronty.
  • Hovory - aktuální počet probíhajících hovorů.
  • Max - maximální možný počet hovorů ve frontě.
  • Čas čekání - průměrná délka čekání.
  • Čas hovorů - přuměrná délka hovorů.
  • Vybavené - počet vybavených hovorů.
  • Nevybavené - počet nevybavených hovorů.
  • Service level (čas) - nastavený SLA čas.
  • Service level (%) - procento hovorů obsloužených do času nastaveného v SLA.

Čekající hovory

  • Pozice - pozice čekajícího volajícího.
  • Číslo volajícího - číslo volajícího.
  • Jméno volajícího - jméno volajícího (pokud není jméno k dispozici, objeví se číslo).
  • Číslo volaného - číslo volaného (může být prázdné).
  • Jméno volaného - jméno volaného (může být prázdné).
  • Čekání - doba čekání ve frontě.


Členové fronty

Členové fronty


  • Jméno - jméno člena fronty.
  • Člen - typ člena. Dynamic - agent. Static - linky a externí čísla. Kliknutím na ikonku dveří můžete dynamického člena (agenta) odhlásit z fronty.
  • Priorita - priorita člena ve frontě.
  • Stav - aktuální stav člena fronty.
  • Pauza - umožňuje nastavit pauzu u člena. V tom případě nebudou na člena směrovány žádné hovory.
  • Počet vyřízených hovorů - počet vyřízených hovorů.
  • Poslední hovor - čas posledního hovoru.
logo

Prague // Plzenska 207

STAY TUNED!
CONNECT WITH US.

COMPANY