← State You do not have permission to edit this page, for the following reason: The action you have requested is limited to users in the group: Users. You can view and copy the source of this page: <span style="color: #00719a; font-size: 24px;">State</span> Aktuální stav front callcentra. Zobrazují se zde aktuálně čekající volající ve frontě a přehledná statistika jednotlivých front a jejich členů. [[Image:Callcentrum_state_01.png|Čekající hovory]] *'''Název fronty''' - jméno fronty. *'''Strategie''' - strategie fronty. *'''Váha fronty''' - váha fronty. *'''Hovory''' - aktuální počet probíhajících hovorů. *'''Max''' - maximální možný počet hovorů ve frontě. *'''Čas čekání''' - průměrná délka čekání. *'''Čas hovorů''' - přuměrná délka hovorů. *'''Vybavené''' - počet vybavených hovorů. *'''Nevybavené''' - počet nevybavených hovorů. *'''Service level (čas)''' - nastavený SLA čas. *'''Service level (%)''' - procento hovorů obsloužených do času nastaveného v SLA. ==Čekající hovory== *'''Pozice''' - pozice čekajícího volajícího. *'''Číslo volajícího''' - číslo volajícího. *'''Jméno volajícího''' - jméno volajícího (pokud není jméno k dispozici, objeví se číslo). *'''Číslo volaného''' - číslo volaného (může být prázdné). *'''Jméno volaného''' - jméno volaného (může být prázdné). *'''Čekání''' - doba čekání ve frontě. ==Členové fronty== [[Image:Callcentrum_state_02.png|Členové fronty]] *'''Jméno''' - jméno člena fronty. *'''Člen''' - typ člena. Dynamic - agent. Static - linky a externí čísla. Kliknutím na ikonku dveří můžete dynamického člena (agenta) odhlásit z fronty. *'''Priorita''' - priorita člena ve frontě. *'''Stav''' - aktuální stav člena fronty. *'''Pauza''' - umožňuje nastavit pauzu u člena. V tom případě nebudou na člena směrovány žádné hovory. *'''Počet vyřízených hovorů''' - počet vyřízených hovorů. *'''Poslední hovor''' - čas posledního hovoru. Return to State.