← Agents You do not have permission to edit this page, for the following reason: The action you have requested is limited to users in the group: Users. You can view and copy the source of this page: <span style="color: #00719a; font-size: 24px;">Agents</span> Agenti fungují jako dynamický členové front callcentra. Přihlašují a odhlašují se pomocou kódů, nastavených ve vertikálních kódech ústředny. Každý agent musí být přiřazen do fronty callcentra. V opačném případě, nedojde ke korektnímu přihlášení agenta do fronty. [[Image:Callcentrum_agents_01.png|Agenti]] ==Vytvoření, úprava a zrušení agenta callcentra== Nového agenta vytvoříte kliknutím na tlačidlo Nový záznam, které se nachází v horní nástrojové liště. Úpravu pak kliknutím na tlačidlo Upravit. Pokud si přejete agenta callcentra zrušit, klikněte na tlačidlo vymazat. Úpravu a zrušení můžete provést taky kliknutím pravým tlačídlem myši na vybraného agenta. [[Image:Callcentrum_agents_02.png|Nabídka]] ===Vlastnosti agenta=== [[Image:Callcentrum_agents_03.png|Vlastnosti agenta]] *'''Název''' - pojmenování agenta. *'''Číslo agenta''' - přihlašovací číslo agenta. *'''PIN''' - přihlašovací PIN kód agenta. *'''Automatické odhlášení''' - pokud agent po tuto dobu nepřijme hovor, je automaticky odhlášen. Pokud je hodnota nula, automatické odhlášení je vypnuto. *'''Potvrdit před spojením''' - nastavuje volbu potvrzení přijetí hovoru křížkem. *'''Wrap uptime''' - délka pauzy v milisekundách mezi ukončením hovoru a dalším spojením. *'''Upravit CDR''' - zdrojový kanál je v CDR změnen na číslo agenta. *'''Poznámka''' - informativní text. Return to Agents.